çok sevdim bu olayı
uzun yıllar günlük tutmuş birisi olarak, bu ortamda bişeyler yazmanın ve diğer insanların yazdıklarını okumanın bu kadar güzel olacağını hiç ummamıştım.
sonuç olarak herkese selam....
bu benim hayatla kurduğum bir diyalog yolu, anlatmak istediklerim ve hayallerim burada...
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home