hayırdır inşallah
Bu günlerde bi işler var başımda ama hayırlısı olsun bakalım. Yaklaşık bir ay önce bir motor kazasında sağ ayak bileğimde kırık ya da çatlak oldu ve ben bu kiloyla tek bacak kalmanın ne kadar zor olduğunu anladım. Bir süredir alçı ve koltuk deyneğini bıraktım ama iyileşmesi için bir miktar daha zamana ihtiyacım var sanırım. Herşey bununla kalsa tamam olur dicem ama işlerimdeki gerileme -piyasadaki durgunluk sonucu- baya canımı sıkmakta. Benim şahsımda olaylar negatif yönde cereyan etmekte ve dün Fenerbahçe şampiyonluğu kaybetti. Aslında bir fenerli olarak ne bir oyuncusunu tanırım ne de maçlarını takip ederim ama... Dün kader maçının saat kaçta dahi oynandığını bilemicek kadar pasif bir taraftarım ama -sonucu da netten öğrendim- galatasarayın şampiyon olduğunu öğrendiğimde içimden bişeyler koptu, akıp gitti sandım ne yalan söyliim. Bir hüzün sardı beni ve bir müddet kendime gelemedim, içimden de oyunculara milyarlık eşşekler demekten kendimi alamadım. Yav sen nası berabere kalırsın son maçta, sen nasıl yenemezsin lig sonuncusunu, yav siz nesiniz laayyyyyn. Kızgınım, evet kızgınım bu kadar pasif bir taraftarken ama bide gönülden destek verenler ne hissetti acaba ben bile böyle iken. Dedim ya bi işler var şu sıralar başımda, hayırlısı ne ise o olsun demekten kendimi alamıyorum. Akşam oldu dükkanı kapatmak gerek, akşam oldu evime, oğluşuma ve canım karımın yanına gitmek gerek, akşam oldu günlük olayları kapının dışında bırakıp boş bir kafayla eve gitmek gerek, herkese ii akşamlar dilemek gerek.

0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home