EN ALASINDAN ÇİĞ KÖFTE
Encan64-Alo naber
Ben-İyilik senden naber
Encan64-Bu akşam müsaitmisiniz
Ben-Olmamıyık hem nasıl müsaitiz
Encan64-İi o zaman bu akşam sizde çiğ köfte yapcez
Ben-Okey
Encan64-Canoş bişii demez dimi
Ben-Gelin gelin siz ne dicekmiş, ben tamam dedikten sona o ne karışırmış
Encan64-Bak söylerim Canoşa
Ben-söyle nolcek ki
Encan64-Okey akşama görüşmek üzre o zaman
Ben-Tamam görüşürüz
Kırmızı düğmeye bas ve kapat
1 Nolu tuşa uzunca bas ve Canoşla konuş
Ben- Alo canım naptıın
Canoş-Napiim annemlerden Emoşu alıyom
Ben-Canım bak ne dicem
Canoş-Evet
Ben-Akşama Encan64 gil gelmek istiyomuş ne diim
Canoş-Üff gene bi sürü iş
Ben-Yok canımcım ne işi
Canoş-Ne işiymiş; sanki sen yapcen bütün işleri, koştur , hizmet et
Ben-Ama canımcıııımü
Canoş-Tamam tamam gelsinler ama herkes kendi yiceni içcenii getirsin, ben kimseye hizmet edemem
Ben-Tamam canım nasıl istersen
Eh pek böyle geçmedi ama yinede bi izin isteme ya da haber verme seramonisi yaşandı tabiatıyla. Nede olsa hatuna haber verilmeliydi ve oluru alınmalıydı. Neyse 21:00 itibarıyla misafirlerimiz hazır ve nazır bir şekilde bize teşrif ettiler ama benden önce.. 21:00 gibi gelebileceklerini söylediğinde Encan64, yaa olurmu çok geç daha erken gelin dedim ama ben onlardan 10 dakika sonra eve girebildim oraya buraya koştururken.
Veee başlandı çiğ köfte imalatına, tabii bu arada ırakı servisi de başlamış oldu. Gece saat 03:00 civarında sona erdi. Herkes biraz yamulmuş, biraz uykulu ama mutlu bir şekilde evinin yolunu tuttu. Güzel bir geceydi vesselam. Arada bi dağıtmak güzel oluyo, hele bi de sevdiklerinle olunca deme gitsin...:))
Ha birde çiğ köfte durdukça güzelleşiyo, herkes bi sonraki lokmada; oooo bak bu daha güzel olmuş diyo. Gerçektende her bi sonraki lokma daha güzel oluyoo ama şimdi soruyom kendi kendime "çiğ köfte mi durdukça güzelleşiyoo yoksa biz mi içtikçe güzelleşiyoz" diye...

0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home