Pazartesi, Mayıs 08, 2006

işte gerçek hediye mevzuu

şu anda yeşileriğin 24 ağustos 2005 tarihli hediye mevzuu başlıklı yazısını okuyodum ki ahanda ben ve hediye olayı dedim bi an için.. sevgili eşim bana son bir iki yaş günümde aldığı hediyelerle, hediye seçimindeki yaratıcılığının hangi boyutlara ulaştığını göstermiş oldu ki dumurların dumurunu da beraberinde yaşamış oldum.
canım benim bir taşla iki kuş vurmakta üstüne yoktur, hem bana hediye almış olsun hem de evde işe yarasın. tamam dvd player'ı anlayabiliyorum; ben elektronik eşyalara bayılırım, eşim filmlere bayılır. herşeye tamam da tahtadan yapılmış 2 öküzün çektiği kağnı neyi ifade ediyoooo.
allahım ne düşünmem gerekiyoooo. yavrım bana ne demek istiyoo. ben kilolu bir erkek olabilirim, su için bile yerimden kalkmaya üşenip bana bi su getirmisin diyebilirim ama bu kadarının hak etmemişimdir herhalde. insan evde vitrinde duracak bir biblo için eşine bunu yapabilir mi? yeşil eriğe yorum yazayım dedim ama baktım tarih baya eski, benim için güncel ben de buraya yaziim de belki o da merak ederde okur ve hediye mevzuunu fazla büyütmemesi gerektiğini anlar diye düşündüm. işte böyle, hediye mi aldık yoksa niye doğdun öküz herif şeklinde bi benzetmeyle mi karşı karıya kaldık anlayamadım ama ben sevgili eşime hayranım çünki o çok saf gönüllüdür. iananıyorum ki bu yönüyle bakmamıştır olaya.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home