Pazartesi, Haziran 12, 2006

Sabah düştü kalbime
Acı haberin
İnanmadım, inanamadım...
Yanıma geliyordun
Sıcak sohbetlere
Söylemediğin dertlerini
Paylaşmaya geliyordun…
Koştum hemen yanına;
Bir gülen göz
İyi bir haber bekledim
Ama ne gülen bir göz
Ne de iyi bir haber.
Öldü dediler kardeşin
Başın sağolsun…
Yakışmadı be kardeş
Ölüm sana yakışmadı
Hele o kara toprak
Hiç yakışmadı.
Yanına geldim dün
Kara toprağı eşeledim
Karıncalara tembihledim
Kardeşime iyi bakın
11/09/2004
kardeş: bana telefonu aç diyen kardeş

2 Comments:

At Pazartesi, Haziran 12, 2006 7:14:00 ÖS, Blogger YesilErik dedi...

Sevgili Canalem, kardesini mi kaybettin o tarihte? Basin sagolsun.

 
At Salı, Haziran 20, 2006 7:49:00 ÖS, Blogger canalem dedi...

Yeşil erikcim hata bende. Açıklama yapmadan damdan düşme yazdım geçtim ama kaybettiğim kişi, kardeşim olsa o kadar olurdu. Simyacı başlıklı yazımda, ilk başlangıçta bahsettiğim Selçuk adında bi arkadaşım vardı. Onu bir trafik kazasında kaybettim. Başsağlığı dileğin için çok teşekkür ederim.

 

Yorum Gönder

<< Home